mandag 2. mars 2009

The boy does nothing av Alesha Dixon

Eg har ein mann med to venstre føter
Og når han dansar ned til takten
Eg syntes verkelig han skulle visst At rytmen hans er go go go

Eg har ein mann med to venstre føter
Og når han dansar ned til takten
Eg syntes verkelig han skulle visst
At rytmen hans er go go go

Tar han oppvaska? Han vaskar aldri opp
Vaskar han seg? Nei, han vaskar seg aldri
Koster han opp? Han kostar aldri
Han gjer ikkje noko, guten gjer aldri noko

Hei gut korleis har du hatt det
Eg har tusen ting å si
Kvar skal eg begynne
Eg har vore her, og eg har vore der.. reist
Eg så deg i hjørnet
Min vibrasjon kom plutselig
Og to felt
Eg studerte deg
Han hadde på seg ein trong bukse
Og ein verkelig fin dress
Han smilte som deg
Var bare sytten
Eg spurte om han ville danse
Han sa: ja gjerne!
Ta en slurk av danse safta
Alle sammen liker deg
Gjennom venstre og så til høyre
Alle sammen følg rytmen
I dag skjer det
Eg skal føle varmen i min sjel
Eg trenger ein mann som tar kontroll
La melodien blåse deg bort

Tar han oppvaska? Han vaskar aldri opp
Vaskar han seg? Nei, han vaskar seg aldri
Koster han opp? Han kostar aldri opp
Han gjer ikkje noko, guten gjer aldri noko

Jobb helt ut nå
Jobb med det, jobb helt ut nå
Gjennomfør mumboen
Rist det overalt
Alle kjem på golvet
La meg sjå dykk klappe
Eg vil sjå deg jobbe
Eg vil sjå deg jobbe og snu deg
Eg vil sjå deg riste på hoftene og lære
Eg vil sjå deg jobbe
Eg vil sjå deg jobbe og snu deg
Eg vil sjå deg riste på hoftene og lære
Eg vil sjå deg jobbe med det, jobb med det, jobb helt ut nå

Tar han oppvaska? Han vaskar aldri opp
Vaskar han seg? Nei, han vaskar seg aldri
Koster han opp? Han kostar aldri opp
Han gjer ikkje noko, guten gjer aldri noko

Og hvis han ikkje kan danse får han ei sjanse til

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar